jak i finansowego. Zawirowania z wiosny wielu Klientom przyniosły niepewność podróżowania, ale także obawy o zwrot wpłaconych zaliczek i dopłat w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. Tu dodam, że mam nadzieję, że nie zawiodłam Was w marcu 2020. Dzisiaj możemy podjąć już pewne kroki, które sprawią, że nasza rezerwacja będzie nbardziej bezpieczna.
KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE ZWROT WSZYSTKICH WPŁAT W NASTĘPUJĄCYCH PRZYPADKACH:
- Jeżeli granica polska jest zamknięta dla ruchu turystycznego na dzień jego wyjazdu
- Jeżeli granica włoska jest zamknięta dla turystów z Polski lub dla turystów ogółem
- Jeżeli gość z Polski po powrocie do kraju maobowiązek odbycia kwarantanny lub po przyjeździe do Włoch jest konieczność odbycia kwarantanny
- UWAGA!!! Jeżeli jeden z krajów tranzytowych zamyka granicę dla ruchu turystycznego, a jest możliwy dojazd przez inny kraj, to anulacja bez kosztowa nie jest możliwa
UBEZPIECZENIE od KOSZTÓW REZYGNACJI z opcją COVID-19
We współpracy z SIGNAL IDUNA zalecamy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z opcją za wypadek zachorowania Twojego lub Twoich bliskich na Covid 19 przed wyjazdem. Mając wykupione to ubezpieczenie otrzymasz zwrot poniesionych kosztów.